باب الجواد

باب الجواد

حتما قرار شاه و گدا هست یادتان

آری همان شبی که زدم دل به نامتان

مشهد، حرم، ورودی باب الجوادتان

آقا، دلم عجیب گرفته برایتان
__________________________
امام خامنه ای :
امام هشتم علیه‌الصّلاةوالسّلام
ولىّ‌نعمتِ معنوى و فکرى و مادّى ملت ماست.

صلوات خاصه امام رضا (ع)
آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۴۹ - پریسا نامجو
    زیبا بود
  • ۲۵ شهریور ۹۷، ۰۹:۲۷ - وب سایت هیتر جت
    ajabing...
  • ۲۴ شهریور ۹۷، ۱۱:۰۶ - دستگاه جوجه کشی
    wow!!!!!
طرح ملی خشت های آسمانی

خادمی آستانت آرزوی ماست ... ما را حاجت روا کن

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۲۸ ب.ظ

السلام علیک یا سلطان

******
اگر آن امام معصوم اکنون حضور مى‌داشتند چه کسانى را براى خادمى خود انتخاب مى‌کردند؟ آیا جز متدین‌ترین، مؤمن‌ترین، صالح‌ترین و با اخلاص‌ترین افراد را؟ و آیا چه کسانى داوطلب این امر مى‌شدند؟ قطعاً زاهدترین، عالمترین، برجسته‌ترین و پاکترین افراد به خدمت آن امام در مى‌آمدند و خاک آستانش را توتیاى چشم خویش مى‌نمودند.
دیدار با خدام حرم مطهر امام رضا (ع) 06/01/1367
پ.ن: امشب همه دل ها امام رضایی ه ... هرجایی که هستید اگه دلتون تو حرم آقاست..............
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۵

نظرات (۱۹)

  اگه من ای خدا خوبـــم و یا بـــد             

                   عشق یارم توی سینم نداره حد

  کربــــــــــلا اگه نمیتونم بـــرم من

               اما دلتنگ که میشم میرم به مشهد

  توی مشهدش دلم به شور و شینه

                     اما باز دل توی بین الحرمینـــــــــــه

   به امام رضا میگم گنبدت آقــــــــــا

                           شبیه گنبد طلاییــــــــه حسینـــــه

                                                  به خدا بی عشق تو آقــــــا میمیرم

               اگه من از تمــــــوم دنیا و سیــــرم

                           اگه می بینی به رضـــــا هم اسیرم

              واسه اینه که میخوام آقـــــــا یه روزی

                                    کربـــلاتـــــو از امام رضــــــا بگیرم

            توی قلبم شور و شین و عشق و احساس

                                     به مشامم میرسه عطـــــر گل یاس

                           دلمـــو گـــره زدم دوبـــاره من به

                                                 پنجره های ضریـــح کف العبـــــــاس

پاسخ:
سلام
ممنون از شعر زیبامون
هوایی مون کردید
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۵۵ قابهایی از دنیای اطرافم
گزارش تصویری
سنگ تراشی که مرگ پدربزرگ، او را در مزارستان بجنورد ماندگار کرد


http://atraknews.com/new.aspx?id=16131
سلام
عیدتون مبارک
التماس دعا
یا علی...
پاسخ:
سلام
بر شما هم مبارک
محتاجیم
علی یارتون
چه حال و هوایی...
میلاد مبارک..
پاسخ:
سلام
بر شما هم مبارک

تو ماه هرجا رفتیم حرف از امام رضا بوده...

حرف از بی توفیقی ما...

اللهم الرزقنا...آمین.

پاسخ:
سلام
همین که جاهایی رفتید که حرف آقا بوده نشون از توفیق شماست
الهی آمین
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۰۵:۲۱ ابراهیم وکیلی گندمانی
سلام
مگو که بی خردم هیچ کس نمی خردم- کرامت تو به بالای دست می بردم
اگر جدا کنی از خود مرا کم از صفرم - وگر کنار تو باشم فزون تر از عددم
ای مولا علی علی موسی الرضا (علیه صلواة و السلام)
پاسخ:
سلام
ممنون از این شعر زیبا
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۰۷:۵۸ مامان محمدمهدی
سلام
عیدتون مبارک
التماس دعا
پاسخ:
سلام
عید شما هم مبارک
محتاجیم

سلام

ایام برشما بارک

قالب باب الجواد بسیار زیباست

پاسخ:
سلام
بر شما هم مبارک
ممنون

یا مولا!در سرزمین من تو را غریب می نامند، می دانم که در مهمان نوازی برتو جفا رفت در حالی که خود صاحبخانه بودی...-یا مولا! چگونه تو را غریب بدانم در حالی که تو میزبان من هستی، میزبان غم و غصه هایم، میزبان دلتنگی هایم، میزبان گریه هایم. نه تنها میزبان من که میزبان هزاران قدم و دلی که به شوق دیدارت به سرزمینت رهسپار شدند.-یا مولا! می دانم غربت تو از بدی مهمان نوازی ما بود. ولی اکنون بدان، که من غریب آستان غربت تو هستم و دست توسلم را به سوی_غربت کشیده ی روزگار_ دراز کرده ام، ای امام خوبی ها. حال که غریبانه به آستانت روی آورده ام، دستم را بگیر که تو غریب القربایی  ای ضامن آهو. -یا مولای من! با چشمانی قرض گرفته از آهو به آستانت گریانم، به دستان پر مهرت نظاره می کنم، این مهمان متوسل شده ات را دریاب ای ضامن آهو.-یا مولای من! دستانم را برضریحت دخیل کرده ام، و نیازمند جرعه از آب سقاخانه ات هستم که عطر حضور تو را همراه دارد.

-یا مولای من! خوشا به حال کبوتران  حرمت که هر ثانیه گرداگرد تو طواف می کنند و از آسمان پاک تو سیراب می شوند. مرا همچون آنان سیراب معرفتت گردان.-یا مولای من! خوشا به حال صدف صحن دل انگیزت که تو را همچون دُرّی در برگرفته، ای جواهر کوه های بسیار دور، نوری از خود نصیب من گردان. -یا مولای من! خوشا به حال سنگ فرش حرمت، خوشا به حال آسمان حرمت، خوشا به حال رواق ها و در و دیوار، که هر لحظه با نور وجود تو نورانی می شوند. -ای خورشید! بتاب. این بار بر من بتاب، و من را به گلدسته ها و مناره های صحن اش برسان تا چنگ زنم بر آستانش، چه بسا که این بار می خواهم صدف این مروارید درخشان باشم.

-ای خورشید عالم تاب دنیای کوچک من، درروزهایی که منسوب به سالروز طلوع تو هستند، مرا از نور وجودت بی بهره مگردان.

------------------

حضور گرم تان را در حماسی سپاس گفته، ضمن تبریک این روز فرخنده آرزوی توفیق روز افزون را از خدای یگانه مسئلت دارم. سربلند باشید.

پاسخ:
سلام
توفیقی بود
ممنون از مطلب زیباتون
سلام
ممنون دوست خوبم/

در تکمیل عرائضتون بگم که :

باب الجواد راه ورودی به قلب توست / حاجت رواست هرکه از این راه میرود
پاسخ:
سلام
سپاس
اشاءالله
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۴۱ ₪ بنـتـ الـهـدے₪
عیدمیلاد آقا امام رضا مبارک!
پاسخ:
ممنون بر شما هم مبارک
سلام
ممنون از حضور گرم و نظر شریفتان
ولادت حضرت رضا علیه السلام بر شما مبارک
موفق باشید
یا حق
پاسخ:
سلام
توفیقی بود
میلاد آقا بر شما هم مبارک
ممنون
گزارش تصویری 

هدیه شمس الشموس در میدان امام رضا(ع) بجنورد



http://atraknews.com/new.aspx?id=16159
ولادت امام رضا مبارکباد
پاسخ:
ممنون بر شما هم مبارک
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۱۹ دختر ایرونی
سلام
عید میلاد مبارک...!
به امید اینکه بتونیم خادم معنوی آقا امام رضا (ع) باشیم...
پاسخ:
سلام
ممنون
انشاءالله
سلام

انشاالله لیاقت خادمی حرم آقا رو داشته باشیم و یه روزی نصیبمون بشه...

میلاد بر شما مبارک
پاسخ:
سلام
انشاءالله....
بر شما هم مبارک
با سلام
 امشب مورخ 1392/6/27ساعت 12:15 با مطلب برگزیده میزبان تشریف فرمایی نگاهتان هستیم.

یا علی

با سلام..

میلاد بر شما هم مبارک.

دلی داریم تنگ ..

و  دیوارهایی بلند...

خدایا در  وصال ما و حرم نورانی امام رئوف تعجیل بفرما.

پاسخ:
سلام
بر شما هم مبارک باشه
الهی آمین
با سلام . وبلاگتون فوق العادست . شما با افتخار لینک  در وبلاگ من لینک شدید .

http://bacheshie.blog.ir/


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی