باب الجواد

باب الجواد

حتما قرار شاه و گدا هست یادتان

آری همان شبی که زدم دل به نامتان

مشهد، حرم، ورودی باب الجوادتان

آقا، دلم عجیب گرفته برایتان
__________________________
امام خامنه ای :
امام هشتم علیه‌الصّلاةوالسّلام
ولىّ‌نعمتِ معنوى و فکرى و مادّى ملت ماست.

صلوات خاصه امام رضا (ع)
آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۴۹ - پریسا نامجو
    زیبا بود
  • ۲۵ شهریور ۹۷، ۰۹:۲۷ - وب سایت هیتر جت
    ajabing...
  • ۲۴ شهریور ۹۷، ۱۱:۰۶ - دستگاه جوجه کشی
    wow!!!!!
طرح ملی خشت های آسمانی

مرغ دلم راهی قم می شود ......

سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۰۳ ق.ظ

السلام علیک یا سلطان

******
مرغ دلم راهی قم می شود          در حرم امن تو گم می شود
عمه سادات سلام علیک              روح عبادات سلام علیک
کوثر نوری به کویر قمی                 آب حیات دل این مردمی
عمه سادات بگو کیستی ؟            فاطمه یا زینب ثانیستی
از سفر کرب وبلا آمدی                   یا که به دیدار رضا آمدی
******
انشاءالله راهی دیار کریمه اهل بیت (س) هستیم
دعاگو و نائب الزیارة همه دوستان عزیزی که در این مدت به باب الجواد(ع) سر زدند هم هستم
شما هم دعا کنید که زائر بامعرفتی باشیم و بی بی حضرت معصومه(س) برات مشهد و بعد انشاءالله کربلا رو امضا کنند...
******
السلام علیک یا بنت رسول الله .... یا فاطمه اشفعی لنا فی الجنة......

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۹

نظرات (۴)

سلام علیکم

ممنون از حضورتون

لینک شدید

دعامون کنید

یاعلی

پاسخ:
علیکم السلام
توفیقی بود
ممنونم
محتاجیم
سلام سایتتونو دیدم عالی بود ، خوشحال میشم من رو هم با نام سرباز آنلاین لینک کنید ، من هم شما رو لینک کردم. ممنون 
sarbazonline.mihanblog.com
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون
با افتخار لینک شدید

سلام علیکم

ممنون از حضورتان

بروزیم

یاحق

پاسخ:
سلام
سعادتی بود
ممنون... اشاءالله
سلام علیکم.ممنون از حضورتان.دهه کرامت بر شما هم مبارک.التماس دعا...
پاسخ:
سلام
سعادتی بود
ممنون
محتاجیم شدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی