باب الجواد

باب الجواد

حتما قرار شاه و گدا هست یادتان

آری همان شبی که زدم دل به نامتان

مشهد، حرم، ورودی باب الجوادتان

آقا، دلم عجیب گرفته برایتان
__________________________
امام خامنه ای :
امام هشتم علیه‌الصّلاةوالسّلام
ولىّ‌نعمتِ معنوى و فکرى و مادّى ملت ماست.

صلوات خاصه امام رضا (ع)
آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۴۹ - پریسا نامجو
    زیبا بود
  • ۲۵ شهریور ۹۷، ۰۹:۲۷ - وب سایت هیتر جت
    ajabing...
  • ۲۴ شهریور ۹۷، ۱۱:۰۶ - دستگاه جوجه کشی
    wow!!!!!
طرح ملی خشت های آسمانی

پنجره فولاد

شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۴۶ ب.ظ

السلام علیک یا سلطان

******
به سرزمین تو آمده‌ام، سرزمین آفتاب، به بارگاه غریب پرشکوهت آمده‌ام پرنده معرفت دلم را رها می‌کنم، سلامم را آغشته به عطر خلوص می‌کنم و می‌گویم: «السلام علیکم یا موسی الرضا»

نگاهم، کبوتری است که به سمت آسمان کرامات تو پرواز می‌کند، از آسمان چشم‌هایم قطره قطره باران شوق سرازیر می‌شود.

یا امام رضا (ع)!


در حرم غریب تو، رنگ آشنایی موج می‌زند، گلدسته‌های حرم به احترام تو قیام کرده‌اند.

بارگاه عارفانه تو بهشت روی زمین است،

در هوای حرمت بوی اقاقی عشق جاری است.

در حریم حرمت دریای زندگی متلاطم است، دریایی که هیچگاه ساحل نشینانش رنگ غروب را نخواهند دید.

یا امام رضا (ع)!

در شبستان بارگاه روحانی‌ات نسیم مهر می‌وزد

فواره حوض‌های حرمت که به سمت آبی آرام بلند، اوج گرفته‌اند، گوش دلم را نوازش می‌دهند،

بوی عطر حضور عاشقانت در سراسر حرم پیچیده است،

دخیل نیاز خویش را به ضریح تو بسته‌ام، در کنار رود جاری شفاعت تو نشسته‌ام و چهره‌ام را با آب زلال معرفتت می‌شویم.

من میهمان زیباترین لحظه‌های زیستنم.

یا امام رضا (ع)!

در حرم آسمانی تو ایستاده‌ام، از خاک رهیده و به مهتاب رسیده‌ام. در کنار پنجره فولادت قطره قطره اشک می‌ریزم و ضجه می‌زنم.

پرواز را آغاز و پنجره دلم را باز کرده‌ام، رو به روی باغ سبز ملکوتی تو، ای عشق،‌ تو را می‌خوانم:

«السلام علیک یا موسی الرضا المرتضی»

حمید باقریان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی